Oświetlenie na cyklówkę przedstawicieli

Oświetlenie na cyklówkę przedstawicieli

Niedawno otrzymaliśmy od jednego z naszych klientów zapytanie w sprawie organizacji spotkania cyklicznego dla ich przedstawicieli medycznych. Oczywiście impreza ma być tematyczna, zgodna z obecnie prowadzoną kampanią firmy, która zmienia swój image. Od razu zwołaliśmy cały nasz dział kreatywny, żeby przygotować propozycję poprowadzenia spotkania dla przedstawicieli. Taka cyklówka to zawsze duże wyzwanie, ale pozwala nabyć doświadczenia, a także często umiejętności pracy pod presją czasu, w trudnych warunkach kiedy wszystko się sypie. 

Dekoracja sceny przy pomocy światła

oświetlenie dekoracyjneOczywiście nasza oferta jest przygotowywana w oparciu o brief otrzymany od naszego klienta. Opieramy się na jego wytycznych, żebyśmy mogli mu przedstawić w ofercie to co chciał. Tym razem wyzwaniem dla nas okazało się być oświetlenie dekoracyjne. Czemu? Z powodu tego, że nie jesteśmy firmą eventową, a marketingową. Organizujemy cyklówki w oparciu o wykłady, gry zespołowe jednak nie zajmujemy się oświetleniem. Do tego potrzebujemy wynająć inną firmę. Wiadomo, że nie ma rzeczy nie możliwych. W ten sposób właśnie działamy, jednak wymaga to dodatkowych osób, które pomogą nam przygotować scenariusz. Na szczęście mamy zaprzyjaźnioną firmę, która pomoże nam stworzyć oświetlenie dekoracyjne. Umówiliśmy się z nimi na następny dzień, żeby móc omówić szczegóły i możliwości. Nie zawrzemy przecież w ofercie cudów na kiju, a później okażę się, że połowy z tych rzeczy nie da się zrobić. Co to to nie. Na szczęście chłopaki mają duże doświadczenie jeśli chodzi o oświetlenie dekoracyjne. Zajmują się takimi rzeczami na co dzień, ponieważ są firmą świadczącą profesjonalne usługi oświetleniowe i nagłośnieniowe na różnego rodzaju imprezach masowych typu koncerty, konferencje. Wiem, że w tym temacie można im zaufać i często oczekiwać rzeczy niemożliwych. Tak jak my czasami popłyniemy z pomysłami to rzadko się zdarza, żeby chłopaki od oświetlenia nam tego nie zrobili. Oczywiście najpierw wszystko dokładnie przemyślą i sprawdzą, a dopiero później dadzą znać, że się da i możemy działać. 

Nasza oferta wygrała. Mamy zabudżetowane dwa dni atrakcji dla przedstawicieli medycznych. Oprócz naszych aktywności czekają na nich również wykłady z gośćmi zaproszonymi przez ich brand managerów, więc wyjdą ze spotkania cyklicznego z głowami pełnymi nowych pomysłów na prowadzenie swojej kampanii. Mam nadzieję, że nasze pomysły im się spodobają. Szczególnie oświetlenie dekoracyjne, ponieważ na prawdę ostro się nad tym nagłówkowaliśmy, żeby wszystko było idealne.